İnceleme | Phoenix Suns 08/09 İncelemesi

Phoenix Suns her zaman şampiyon olmak istiyor ama olamıyor nedense?Neden mi,çok basit yaşlanan kadrd+bench eksikliği;
1-)Steve Nash:35 kusürlü yaşlarında ama halen NBA’in en iyi PG’lerinden biri.Onu kimse durduramıyor ve kariyerinin en iyi oyununu oyunyor.2 kez MVP seçildi ama daha NBA finaline bile çıkamadı.Böyle giderse Nash MVP ödülünü alıp Final oynayamıyan tek oyuncu olacak Ama bu sezon için ondan ümitlerim var.Bence Bu sene onlar finale kalacaklardır Nash’de gene MVP ödülünün en önemli adaylarında biri olup finale de çıkma isteği en fazla oyuncu olacaktır

2-)Shaq:Zaten Miami’de de eskisi gibi oynayamıyordu.Buraya geldi biraz etşlenme oldu gibi Amare ile iyi bir ikili oluşturdular ama Shaq eski Shaq değil.Eskisi gibi hızlı değil artık çok yavaş.Suns’un Pota altında bu sene drafttan gelen Brook Lopez’i var Shaq saktlanırsa Amare ile rahatlıkla oynayabilecek biri Brook gayette bu ikiliden iyi bir verim alınır.Bence Shaq artık basketbolu bıraksın,ileride de bir şey yapamayacaktır büyük ihtimalle…

3-)A.Stodoumire:Amare zaten Marion ile çok iyilerdi,Marion gitti Shaq geldi onlada aynı ikiliyi oluşturdular ama eskisinden biraz daha yavşlamış ikili.Neden mi?Shaq zaten yavaş Amare’de hızlı oynadığı için Nash akıl dolu paslarını Amare’ye atabiliyor sadece.Shaq onun paslarını alabilecek daha doğrusu yetişebilecek hızda deil Yanı sıra Lopez’in gelmesi bir nevi onu mutlu etmiştir çünkü Shaq’ın her hangi bir sakatlık durumunda yanında ona güvenebileceği bir adam var…Bence Amare’de bu sene iyi basketbol oynayıp takım arkadaşları ile birlikte finale çıkmayı isteyeceklerdir…

4-)Robin Lopez:Lopez zaten iyi bir C’idi Suns tarafından draft edilerek Shaq-Amare ile iki blok-pota altı canavarı ile çalışma imkanı buldu,buda onun için son derece önemli bir şey.İleride kendisini geliştirmesine çok büyük etkisi olacaktır diye düşünüyorum.Busezona gelirsek çaylak sezonunu geçirecek olan Lopez için iyi bir sezon geçecektir.Süre alma dakkaları ise 15-20 dk. arasında olur diye düşünüyorum…

5-)Matt Barnes:GSW’deyken takımın 3. Lideri durumunda bulunan Barnes GSW’de de iyi işler çıkarıyordu.Yanılmıyorsam 14-7 sayı ortalaması ile kapatmıştı sezonu,bu rakamlar onun gibi bir oyuncu için süper rakamlar.Bu sezon da ise o sürenin altına düşeceğini tahmin ediyorum çünkü böyle bir takım da sadece 6. adam olur.Suns’da onu bench’e aldı zaten…

6-)Leandro Barbosa:O’da kalitesini Brezilya Milli takımında göstermiş oldu.Suns’un geçen sezonda ki en iyi 6. adamı.Geçen sezon gayet iyi işler çıkardı,o işlerine bu sezonda devam edecektir diye düşünüyorum…

7-)Raja Bell:O da gayet iyi oynayan pozisyonuna göre sayı ortalaması süper olan bir oyuncu.Yeri geldiğinde süper,yeri geldiğinde kötü oynuyor ama bu onun için bir şey farkettirmez çünkü bu sezon mutlak şampiyon olmak isteyeceklerdür çünkü Nash 40 yaşına kadar NBA’de durmıcak demi

8-)Grant Hill:Hill ise ilk defa sakatlıklardan bu kadar uzak bir dönem geçirdiğini görüyorum.13.7 sayı ortalaması onun için kötü ama onun da yaşı ilerledi onunda basketi bırakması yakın.Ama bu sezon en iyi oyunlarını oynuyacaktır ama bi yere kadar.Onun yerine takımda onun yerini doldurabilecek SF’ler var o yüzden yeni sezonda Hill’den fazla bir şey beklemiyorum…

Burda yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum…
Her türlü görüşünüze açığım,onlar benim yegane gelişmemi sağlıyacak şeylerdir

Ana Fikir:Suns bu sezon varını yokunu ortaya koyup şampiyon olmak isticeklerdir ama vahşi batıda her şey olabilir…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: